Öt biztos cégbemutató módszer

cégbemutató, prezentáció
 

Öt biztos cégbemutató módszer

 

Ahhoz, hogy megfelelően tudjuk pozicionálni vállalatunkat a kkv-k tengerében, érdemes lehet megfontolni, hogy egy álláshirdetésben illetve egy nem értékesítési célú kommunikációban mit mondunk el, és azt hogyan mondjuk.

A munkáltatói márkaépítéshez most öt jó tanáccsal szolgálunk:

1.      Változatos eszközök használata: A kommunikációra a gyors fejlődésnek köszönhetően számtalan eszköz és technológia áll rendelkezésre. Nem szabad félnünk használni őket! Ugyanis minél több platformon vagyunk jelen, annál nagyobb tömeget érhetünk el, és pozitív megítélést is generálhatunk, hogy ismerjük a legújabb trendeket.

2.      A munkatársak bevonása: A tehetséges munkavállalókért nem csak az irodai környezettel lehet versenybe szállni. Az információszerzés legegyszerűbb módja, ha megkérdezzük a kollégákat, hogy miért szeretnek itt dolgozni, miért vannak itt, ha máshol is lehetnének? Így biztosíthatjuk azt is, hogy nem állítunk valótlant, hiszen a kollégák a saját bőrükön tapasztalják meg minden nap, hogy mit is jelent csapatban dolgozni.

3.      A munkáltatói márka és a termékek kommunikációjának egymáshoz igazítása: Nagyon fontos, hogy a termékeink és a szolgáltatásaink márkaüzenetei ne álljanak ellentétben egymással, illetve az is lényeges, hogy mit állítunk magunkról az álláshirdetéseinkben.

4.      Ellenőrizzünk, és alakítsunk, ha szükséges: A siker egyik elengedhetetlen tényezője napjainkban a dinamika. Ebbe természetesen beletartozik a munkáltatói kommunikáció is. Érdemes megfigyelnünk, hogy mind a kollégák, mind az álláskeresők hogyan reagálnak az üzenetekre. Így kiderül, hogyha valami esetleg nem úgy működik, ahogyan azt szeretnénk. Ilyenkor egyszerűen csak változtatásra van szükség. Több koncepciót is tesztelhetünk ennek érdekében, hogy melyik számunkra a leghatékonyabb.

5.      Őszinteség: Fontos, hogy az elvárásokat kezelni kell mind a kollégák, mind a nyitott pozíciónk iránt érdeklődők felé. Könnyen elégedetlenség alakulhat ki, ha olyan dolgot ígérünk, amelyet később nem teljesítünk. Ez rövid távon a bizalom csökkenéséhez, hosszú távon pedig jelentős gazdasági veszteséghez és komoly fluktuációs gondokhoz vezethet. 

Cimkék: 
Teteje